Ofte stillede spørgsmål
Hvor lang er leveringstiden for min ordre?
Hvis du har bestilt noget fra Flozino, er leveringstiden lidt anderledes.
Du er måske vant til det. Fordi vores produkter kommer direkte fra vores leverandører
Fordi vores produkter sendes direkte fra vores leverandører, kan vi opnå store besparelser på lager- og transportomkostninger.
Det gør det muligt at prissætte vores produkter så konkurrencedygtigt.
Den gennemsnitlige leveringstid er 2 til 14 arbejdsdage (man-fre, undtagen helligdage).
helligdage)
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg endnu ikke har modtaget min ordre?
På grund af den enorme interesse for vores produkter kan det være, at dit produkt ankommer lidt senere end forventet.
end forventet. Vi håber på din forståelse. Hvis denne periode er udløbet, og
Hvis du stadig ikke har modtaget noget, bedes du sende en e-mail til support@Flozino.dk. Så finder vi ud af, hvad der sker med din pakke.
pakke.
Jeg vil gerne bytte/returnere min ordre, hvordan gør jeg det?
For at returnere skal du blot kontakte vores kundeservice på
support@Flozino.dk. Indtast dit navn og ordrenummer (f.eks. #0000).
Du vil modtage årsagen til returneringen i bekræftelsesmailen. Vi sender den derefter til dig.
Indtast returadressen, og bekræft returneringen. Når dette er gjort, kan du
Sende produktet til os med en kurer efter eget valg.
Hvad er omkostningerne ved returnering?
Desværre er returforsendelsen til os for din egen regning. Omkostningerne afhænger derfor af
af kurerfirmaet. Se hjemmesiden for den kurer, du ønsker at bruge.
Kontakt os for mere information om priser.
Under hvilke betingelser kan jeg returnere mine produkter?
Der er altid en returperiode på 14 dage. Returperioden starter den dag, du modtager varen.
varen er modtaget. Der er dog betingelser for returnering
Du kan kun returnere varen, hvis:
● Returperioden ikke er udløbet;
● Produktet er i sin originale emballage, og alle etiketter er stadig påsat
● Produktet endnu ikke er taget i brug.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Vi accepterer betalinger via iDeal, Bancontact, kreditkort og Klarna. Hvis du ikke er sikker
Følg trinene på betalingssiden for at finde ud af, om din betalingsmetode er blevet accepteret.
Se derefter alle mulige muligheder.
Alle transaktioner går gennem sikre og pålidelige betalingssystemer og er derfor
100% sikre.
Hvad sker der, hvis jeg ikke har modtaget en e-mail med bekræftelse på min ordre?
Det er ikke meningen, så send en e-mail med dit fulde navn og din e-mailadresse til
support@Flozino.dk. Vi vil hjælpe dig hurtigt.
Kan jeg annullere min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre af en eller anden grund? Send så hurtigt som muligt en
e-mail til support@Flozino.dk så hurtigt som muligt. Angiv venligst dit navn og ordrenummer
(f.eks. #0000), som du modtog i bekræftelsesmailen, og også grunden til, at du
gerne vil annullere ordren.